Kun investoit kotisi sähköjärjestelmän perusparannukseen haluat varmistaa, että se toimii moitteettomasti vuosien ajan. Takuun merkitys tässä yhteydessä on korvaamaton, sillä se antaa käyttäjälle mielenrauhaa ja varmuutta siitä, että investointi on suojattu.
Aito Talotekniikka tarjoaa 12 vuoden takuun, joka on markkinoiden pisin. Pitkä takuu kertoo siitä, että luotamme todella oman työmme laatuun sekä asiakastyytyväisyyden tärkeyteen. Olemme toteuttaneet yli 2000 sähkösaneerausta toimialueillamme:
Takuu kattaa Aidon asentajien tekemän työn laadun. Tämä tarkoittaa, että Aito vastaa sähköjärjestelmän oikeaoppisesta asennustavasta ja laadusta, sekä takuunaikaisista korjaustöistä. Näin järjestelmä toimii kuten luvattu ja se on asennettu ammattitaitoisesti.
12 vuoden takuu alkaa työn luovutuspöytäkirjan ja tarkistusdokumenttien luovuttamisesta. Työn luovutuksen yhteydessä asentajat antavat uusien laitteiden käyttöönottokoulutuksen, ja käyvät läpi remontin aikana tehdyt muutokset asiakkaan kanssa.
Remontin aikana työmaa on vastuuvakuutettu miljoonaan euroon asti, eli Aidon vakuutus kattaa mahdollisen materiaalisen tai kiinteistöön kohdistuvan onnettomuuden aiheuttamat vahingot.
Materiaalitakuut ovat erillisiä ja perustuvat valmistajien ja maahantuojien omiin takuuehtoihin. Jos esimerkiksi järjestelmän komponentissa ilmenee valmistusvirhe, kyseinen valmistaja tai maahantuoja vastaa siitä omien ehtojensa mukaisesti. Mikäli Aidon toteuttamissa saneerauksissa ilmenee materiaalivahinkoja, hoidamme reklamaation ja korjauksen. Useimmiten valmistajien materiaalitakuu on 2 vuotta.
Mikäli asiakkaamme kohtaa ongelmia sähköjärjestelmän toiminnan kanssa, toivomme ensisijaisesti yhteydenottoa meille mahdollisimman pian. Me hoidamme materiaalien reklamaation asiakkaan puolesta ja varmistamme, että ongelma ratkaistaan mahdollisimman nopeasti ja sujuvasti.
Aidon asiakaspalvelu palvelee arkisin kello 9-16 ja mahdollisen reklamaation voi ilmoittaa meille soittamalla, sähköpostitse, tai sähköisen lomakkeen kautta verkkosivuiltamme. Lomakkeelle on hyvä kirjata mahdollisimman tarkasti, minkälaisesta ongelmasta on kyse. Asennus ottaa yhteyttä asiakkaaseen mahdollisimman pian, ja sopii ajankohdan käynnille.
Mikäli reklamaatio ei ole pätevä, siitä aiheutuu lisätyöhinnaston mukainen kustannus. Tästä syystä on erityisen tärkeää käydä ongelman syyt tarkasti läpi asennuksen kanssa.
Vaikka tarjoamme laajan takuun, on joitakin tilanteita, joita takuumme ei kata:
On tärkeää muistaa, että kuluttajansuojalaki suojaa asiakkaita ja takuu täydentää tätä suojaa. Lainmukaiset oikeudet ovat voimassa takuun ohella, mikä varmistaa, että asiakkaalla on aina oikeus saada ammattitaitoista palvelua ja tukea.
Asiakkaan tulee antaa urakoitsijalle kohtuullinen lisäaika remontin valmistumiselle, ellei viivästyksestä aiheudu merkittävää haittaa. Tällöin sopimuksen voi purkaa heti, mutta valmistuneesta osuudesta täytyy maksaa korvaus. Viivästymisen ja siitä koituvan haitan syy-seuraussuhteet on pystyttävä todentamaan.