ASIAKASKOKEMUKSIA

Tahdomme olla yritys, joka aidosti välittää asiakkaistaan ja jossa ihmisläheisyys ja palvelualttius ovat keskiössä. Kokonaisvaltaisesti laadukas toiminta on tärkeimpiä arvojamme.

 

Asiakastyytyväisyys on meille kaikki kaikessa ja mittaamme sitä jatkuvasti.

Tavoitteenamme on 100 % asiakastyytyväisyys.

 

Tavoite vaatii sitä, että meidän kanssamme on mukava asioida. Ja tietysti sitä, sovittu työ tehdään sovitulla tavalla ja sovittuun aikaan. Näet pakettiauton perävalot vasta sitten, kun työ on siivousta myöten valmis.

AITO-logo-stamp-red.png

KOHTEET

Omakotitalon sähkösaneeraus tulee ajankohtaiseksi, kun kiinteistön käyttöikä lähestyy 30 vuotta, sillä sähköjärjestelmän keskimääräinen elinkaari on 30–40 vuotta. 

Vanhassa sähköjärjestelmässä piilee aina turvallisuusriski. Kun sähköjärjestelmä on yli 30 vuotta vanha, esimerkiksi sähköpalon todennäköisyys on suurempi. Järjestelmä ei vastaa enää nykypäivän tarpeita, eikä lisääntynyttä sähkönkulutusta. Sähkösaneeraus parantaa kiinteistön turvallisuutta sekä energiatehokkuutta merkittävästi nostaen samalla myös talon jälleenmyyntiarvoa.

Hyvin hoidettu vanhan talon sähköremontti. Kommunikaatio toimi hyvin, todella mukava työporukka sitoutui työmaahan eikä jättänyt hommaa kesken toisten projektien vuoksi (yllättävän tyypillinen vaiva monilla tekijöillä) ja työn jälki on siistiä. Aloitusaikataulua jouduttiin vähän säätämään, mutta se lienee tyypillistä näinä aikoina ja työ valmistui kuitenkin aivan sovitusti. Pisteet myös projektin jälkihoidosta.

Katri